www.litechnika.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, registruotu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Kokybiškos prekės negrąžinamos.(Pirkėjo teisė nutraukti sutartį įgyvendinama vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”.

Jeigu Pirkėją užsakyta prekė pasiekė su defektais, sudužusi ir pan., Pardavėjas prisiima įsipareigojimą prekę pakeisti nauja tokia pačia ar Pirkėjui pareiškus norą pakeisti į kitokią- kitą.

Pirkėjas turi teisę gauti papildomą informaciją apie technines prekės specifikacijas, jei prekės aprašyme pateikta nepakankama informacija. Tokiu atveju pirkėjas turi kreiptis į pardavėjo atstovus e-parduotuvėje nurodytais telefono ar el. pašto adresais. Pardavėjas už konsultacijas prekių pritaikymo, įrengimo ar naudojimo galimybes turi teisę pareikalauti papildomo užmokesčio.

 

Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Prekės gali būti grąžinamos UAB Litechnika buveinės adresu Naugarduko g. 102-104, LT-03160, Vilnius. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

 

Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

 

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į UAB Litechnika. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

 

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@litechnika.lt.

Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

 

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu info@litechnika.lt.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1) Prekės užsakymo numerį.

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3) Prekės pakuotės nuotrauką.

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

  1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.
  2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.
  3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

 

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.